onsdag 24 februari 2010

Nu bär det iväg...

Nu är det dax, skall bara dricka en kopp kaffe och stänga och ner datorn, sen bär det iväg... Dagen har varit orolig och nervös.. Jag har tvättat, packat och städat för att ha något annat att tänka på, och så har jag gosat med Zack en hel del så klart :-)

En härlig sak hände i eftermiddag, telefonen ringde vid 13.15 och det var blomsteraffären som meddelade att dom skulle komma och leverera ett blommogram till mig :-)



En helt UNDERBAR blomstergrupp som lite uppmuntran till oss i Familjen Lindström från min UNDERBARA vän Mia. 1000-TACK från hela familjen!!!!

Så här söta är mina älskade ungar idag :-)




Jag kommer att uppdatera så fort jag kommer åt en dator. Tror det skall finnas att låna någonstans på USIL.

På återhörande!
Therese

4 kommentarer:

  1. Tänker på er massor!
    Stort lycka till och sköt om er allihop!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. vill bara skicka en jättekramis till er alla :-)
    allt kommer att gå väl! tänker på er!

    kramkram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Tänker på Er!! Kramisar Sarah

    SvaraRadera
  4. älskar er alla 4 tänker på er varje
    vaken stund
    farmor

    SvaraRadera