tisdag 2 februari 2010

Snöstorm


Jaha, då blev det snöstorm IGEN!!! Så det var en himla tur att vi inte behövde stanna på CSK mer än 30 minuter idag, för DÄR är det kallt inne när det är kallt ute. Klara var mycket bättre idag, så vi slipper faktiskt åka in på ronden imorgon, och VAD skall man då sysselsätta sig med en hel dag ;-) Kanske skulle ta o virka en grytlapp till svärfar som fyller år imorgon ;-)

Vi är ju inte utskrivna än, och hemvården/medicineringen kräver en lång anteckningslista, annars trillar tiderna bort från min hårddisk och man kommer inte ihåg vad och när vilket skall göras och varför...



När det var dax att hämta Zack på dagis idag visade termometern + 1,5 grader. Perfekt tänkte jag, då går jag med vagnen upp och hämtar honom. JISSES vad kallt det var!!! Mina ben, som bara hade jeans på sig var som istappar, o händerna var stelfrusna trots att dom hade vantar... Så det var bara att traska hem och tokelda i kaminen, sen tog jag och Zack o fikade kanelbullar och mjölk framför brasan, det var riktigt NAJS :-)


Även ikväll håller vi oss framför brasan, jag vid datorn, Zack bygger lego och Klara studerar honom ingående :-) o Rut ligger och baaara njuter.






Ha en skön kväll i stormen!!
/Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar