måndag 5 april 2010

Idag hoppar vi över pizzan!!

Idag tänker jag ägna min blogg åt en annan liten tjej, en liten prinsessa, en lillasyster, en STOR kämpe med ENORM livsvilja. Denna lilla kämpe heter Moa Henriksson, 7½ år och hon kämpar sedan 3 år tillbaka mot en elakartad cancer som heter ATRT. Hon har genomgått ett stort antal operationer, fått strålning och massor med cellgifter.

Varför jag idag vill ägna henne lite av min blogg är för att jag vill uppmana alla mina läsare att hoppa över pizzan, chipspåsen, det glansiga inredningsmagasinet idag och istället skänka en slant till Prinsessan Moas insamling för Barncancerfonden. Varje liten krona räknas!! Jag hoppas innerligt att forskarna snart hittar lösningen på denna FRUKTANSVÄRDA sjukdom SNART. Ett litet piller o vips så var cancertumörerna borta!! Men för att det skall bli verklighet behövs det pengar! Så klicka HÄR så kommer Ni direkt till Prinsessan Moas insamling.

Själv håller jag på att klura på ett litet projekt jag tänker starta. Jag kommer inom kort att tillåta reklam på bloggen och intäkterna av detta skall gå till sjukabarn och deras familjer i någon form. Återkommer med mer information om detta!!

Vill Ni läsa mer om Moas kamp kan Ni klicka HÄR för att komma till hennes blogg.

Ha en skön Annandag påsk!
Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar