måndag 17 maj 2010

Fullpackat

Igår ville Zack hem till mormor och morfar, då passade jag, Johan och Klara på att köra till Bauhaus för att titta på badrumsinredning. Tanken var just att vi bara skulle titta, ev köpa men få det hemkört! Så blev det inte!! Vi hittade det vi sökte och letade reda på en expedit som var vänlig att hjälpa oss, men när vi sa att vi ville ha det hemkört protesterade hon. Det skulle bli vansinnigt dyrt... Så Johan ögonmåttade att vi nog skulle få in det i Saaben. Det fick vi, men vi hade inte fått in så mycket som en tumstock till ;-)



Lunch på Bauhaus parkering :-)



Idag har vi fixat o donat lite, bla så har jag varit och köpt ett mobilt internet, så jag kan blogga lite från Lund. Nu skall jag bara få det att fungera oxå ;-) kan kanske vara en utmaning!

Imorgon kväll är det dax att köra, vi skall checka in på Ronald McDonald hus senast kl 19.00, så imorgon blir det till att tvätta och packa o säga hej då till Zack :-(

Det är tungt nu.... Tur att jag tagit semester idag och imorgon! Hade definitivt inte gått att jobba.

Ha en skön kväll kära läsare!
Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar