söndag 2 maj 2010

Presenter från New York

I lördags var farbror J och P här och hälsade på. De har nyssen varit i New York och hade shoppat till kidzen :-) Klara fick rosa converse och en riktigt cool tröja med Sesame street gänget, eftersom den oxå var rosa fick de kompensera med att köpa en tuff tröja i grönt med döskalle på för att pappan inte skall få krupp ;-)






Zack fick 3st Ben 10 gubbar som ju är inne grejen just nu, så han blev överlycklig :-)

Efter allt målande i söndags var mina axlar helt slut, så pass att jag knappt orka bära Klara... Vad gör man då?? Jo, jag leta fram bärselen som jag inte använt på ett bra tag och satte henne i den framåtvänd, det var succé!!! Hon var överlycklig över att kunna se allt :-)


Idag när jag kom hem var badrummet nästan klart!!! Fogning av golvet + de väggplattorna som vi fick beställa nya och som Johan nu varit och hämtat kvar, så imorgon blir det nog helt klart :-)

Ikväll har jag och Johan varit på information i skolan, Zack skall ju börja F-klass till hösten, helt otroligt att vår lilla kille blivit så stor!! Vi fick reda på vilken klass han hamnar i och vilken fröken han skall ha. Som tur var hamnade han i samma klass som bästisen M som oxå bor här på gatan, så han var mycket nöjd :-)

Imorgon skall Johan och Klara ner till Lund för en sondering på kirurgimottagningen, då skall vi även få veta lite mer om operationerna som ligger framför oss. Dr Stenström vill ju lägga ner stomin nu, och skulle kolla med hjärtläkarna om det är möjligt att göra det innan den stora hjärtoperationen. Hade varit skönt om det gick, annars riskerar vi att den operationen hamnar mitt i skolstarten....

Ha en bra onsdag!
Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar