torsdag 24 februari 2011

Me & i

Idag har ALLA i hela familjen varit friska och feberfria, nästan värt att fira ;-) Jag har jobbat hela dagen, och det finns ju en hel del att göra när man inte varit där på en vecka.... Men jag har ett par underbara kollegor som hade gjort ett enormt arbete och jobbat undan mycket, så det var inte sååå hemskt att komma tillbaka som jag hade förväntat mig, TACK SÖTA NI!!!

Ikväll har jag varit på me&i party hos bästa Ankie. Sååå mycket fina kläder de har, jag skulle kunna handlat hur mycket som helst till Klara om jag hade kunnat. Men det blev en klänning, en kjol och två par leggings till henne och ett par super coola jeansshorts och en t-shirt till Zack.



Sen skall jag ha ett party själv om någon månad, då får jag väl shoppa lite mer!
Är lite sugen på att köpa detta till mig själv.



Gillar texten på den vita tunikan "life is short eat dessert first", något att ta fasta på kanske. Bilderna ovan har jag lånat från meandi.se.

Imorgon är det fredag, fast det känns som måndag idag :-) Då är det jobb för mig, men Johan och barnen är lediga! På kvällen blir det fredagsmyyyys :-)och full fart mot helgen!

Ha en underbar fredag!
Therése

1 kommentar:

  1. ja det var verkligen mycket fina kläder, längtar tills du ska ha party så man kan få köpa lite kläder till. tror att du hade blivit jättefin i de kläderna, den vita tunikan va så skön.

    SvaraRadera