lördag 12 mars 2011

Final

Idag är det schlagerfinallördag!! Vi har inte gjort så mycket idag, efter en ganska gnällig natt från lilla fröken så har jag varit ganska seg...

Zlatan har varit här i förmiddag, ja inte fotbollsspelaren utan en annan Zlatan från Malmö som köpt en grej jag sålt via Blocket ;-) Sen har vi varit en sväng på ICA Maxi. Zack hade lite pengar som höll på att bränna hål i plånboken, så han var bara tvungen att köpa lite lego. Vi passade på att handla lite ingredienser till kvällens middag, en superbt god fläskfilé gryta, med grädde, 2 sorters ost, soltorkade tomater, bacon mm mm. Ingen smalmat precis, men super gott var det :-)

Klara var i sitt esse ikväll och hennes show krävde viss rekvisita = simglasögon, mikrofon och blå dricka :-) Efter det uppträdandet tog orken slut och nu sover hon sött i sin säng.





Vem tror Ni vinner ikväll? Jag gissar på att Danny eller Eric Saade får flest röster, men själv håller jag ju på Brolle och kommer att rösta minst en gång på honom och självklart hoppas jag ju att han slår till o vinner. Kanske om jag lägger hela månadslönen på att rösta på honom ;-)



Nu skall jag njuta av en kopp kaffe och alla sköna finallåtarna :-)

Ha en underbar kväll!
Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar