fredag 6 maj 2011

Ledig fredag!!

Idag är jag ledig!! Ja inte bara sådär rakt av utan anledning, nej Klara skall till BVC läkaren kl 11.45 så det var ju inte lönt o köra till jobbet innan och det är inte lönt o köra till jobbet efteråt.. Så jag tog fritt HEEELA dagen :-)

Tro inte för den sakens skull att vi fick sovmorgon... Nej då!! Klara vaknade 10 minuter TIDIGARE än vad jag brukar stiga upp när det är jobb, nämligen 05.30... SUCK! Men men solen skiner och fåglarna kvittrar och barnen är friska, då är det helt okej att stiga ur sängen så tidigt även om man är ledig.

Efter BVC hade jag tänkt att vi skall åka på en liten utflykt till Tivoliparken för lite lek och fika. Får väl hoppas att Zack oxå tycker det är en bra idé, han har kanske planerat något annat efter skolan ;-)

Lite trött är nog Klara allt av att ha stigit upp tidigt idag, för så här ser det ut på golvet framför tv:n just nu ;-)



Ha en underbar fredag!
Therése

1 kommentar:

  1. Jag vaknade av mina barn strax innan halv sex. Det var inte kul, jag som är ledig idag....

    SvaraRadera